Followers

nuffnang

Friday 4 April 2014

Peranan Israel dan Soros Terdedah Melalui Pesawat Kembar MH370 di Tel Aviv

**updated 912 pm 5/4/14**


Tun Dr Mahathir dalam pertemuan dengan George Soros.
Dendam 1997 masih belum terlangsai oleh Soros
mustahil dia akan melupakan dan memaafkan dengan mudah
Yahudi tetaplah Yahudi
Diterjemah dari Role Of Israel & Soros Exposed By MH370 Twin Jet In Tel Aviv
oleh: Yoichi Shimatsu, bekas editor kumpulan Japan Times di Tokyo, penulis sains berpengkalan di Hong Kong.
Diterjemah oleh pemilik blog.mohon maaf atas sebarang kesalahan tatabahasa
BANGKOK - Tidak mungkin sekadar kebetulan, apabila cakap-cakap bukti mengenai peranan Mossad dalam rampasan MH370 itu mula meningkat, kedutaan dan konsulat Israel tiba-tiba ditutup disebabkan oleh "mogok oleh kakitangan diplomatik". Ini jelas bertujuan untuk mencegah agensi-agensi penguatkuasaan undang-undang di seluruh Asia dan dunia Barat dari mempersoalkan ejen perisikan Israel dan tentera kaitan mengenai dimana dan nasib beratus-ratus penumpang.
Badan diplomatik Negara Yahudi itu telah berundur jauh seperti kura-kura yang bersembunyi mungkin kerana hentaman keras daripada wartawan penyiasatan Christopher Bollyn, yang sebelum ini mendedahkan campurtangan Israel di belakang serangan 911. Berdasarkan laporan saksi dari rangkaian pemerhati kapal terbang di Eropah dan di Israel, Bollyn melaporkan bahawa model pengeluaran yang serupa Malaysia Airlines Boeing 777 sedang disimpan daripada perkhidmatan tetap di dalam hangar di Lapangan Terbang Tel Aviv .
Berpangkalan di Seattle, Boeing memasang pesawat secara berpasangan sebagai amalan standard, tetapi persoalannya ialah bagaimana sebuah jet disewa-beli oleh syarikat penerbangan kebangsaan Malaysia manakala pesawat yang hampir sama secara rahsia diserahkan kepada kerajaan Israel tanpa tempahan pembelian daripada negara yang mengendalikan syarikat penerbangan El Al tersebut. Bollyn membongkar hakikat bahawa kedua-dua jet telah dihantar ke sebuah syarikat pihak ketiga, yang mana pengurusan tingginya mempunyai hubungan yang lama dengan George Soros. Dari garis masa peristiwa, ia adalah jelas bahawa pemindahan pesawat dan rampasan elektronik berikutnya adalah sebahagian daripada strategi yang lebih besar, yang bertujuan untuk:
pertama, serangan palsu yang dirancang melibatkan pembunuhan beramai-ramai rakyat Amerika yang akan dipersalahkan ke atas kedua-dua rakyat Iran atas kapal MH370, demi meminta Rumah Putih untuk memerintahkan serangan udara terhadap kemudahan nuklear dan pertahanan udara Iran dan;
kedua, kecurian terang-terangan teknologi utama yang berkaitan dengan Kinesis, mikrocip milik bebas Semiconductor, mikropengawal paling kecil di dunia, untuk digunakan dalam sistem senjata kecil yang akan memastikan ketuanan tentera Israel selama beberapa dekad mendatang.
Umpan dan Pemetik
Mengapa Israel perlu merampas pesawat Malaysia, apabila hanya satu pesawat memadai untuk muslihat ini? Jet di Tel Aviv akan dipasang semula dengan pemasangan secara rahsia avionik terkini(elektronik penerbangan, peluru DU dan bahan letupan suhu tinggi) tetapi bukti palsu dari Malaysia diperlukan bagi menyempurnakan muslihat mereka. Oleh itu, tag logam dan bahagian-bahagian lain yang dikenalpasti perlu dikeluarkan daripada MH370, meliputi tempat duduk, pakaian seragam anak kapal dan mayat kedua-dua rakyat Iran, untuk dibekukan di rumah mayat Penipuan ini akan, lengkap apabila jenama pesawat Malaysia digantikan dengan pelekat El Al.
Tajuk muka depan TIME dan New York Times akan terbang semudah pesawat yang ditangkap, dengan tajuk seperti "Perampas kapal Iran menewaskan anak-anak kapal dan menerbangkan jet ke lapangan terbang tentera di Iran. Kemudian Pengawal Revolusi memuatkan pesawat dengan tong-tong petrol untuk misi bunuh diri terhadap orang awam yang tidak bersalah dan ahli Kongres kami di Washington DC. Kita meratap kehilangan Capitol dan Rumah Putih dalam pertarungan sengit yang memusnahkan separuh daripada ibu negara yang kita cintai, tetapi kita menghadapi masa depan dengan keberanian dan akan memberi keadilan terhadap negara pengganas tersebut. Paksi Jahat terakhir itu akan berkongsi nasib dengan rakannya. Sekarang, daripada Superdome, mari kita mendengar Lady Gaga menyanyi Star-Spangled Banner " Itu adalah kata-kata semangat yang akan menyedarkan rakyat biasa Amerika daripada kebencian mereka terhadap keganasan. Ya, propaganda dibuat untuk dimakan oleh si bodoh."
Boeing Melangkah: Kami Tahu Mengapa Kita Di sini
Moto Boeing adalah ketepatan sempurna bila berkait MH370. Tiada pengeluar pesawat lain (McDonnel Douglas, sebagai contoh, atau Hughes yang telah lama pergi) lebih dekat dengan perkhidmatan perisikan Amerika Syarikat. Lebih daripada sekadar syarikat perniagaan, Boeing adalah adalah sebuah entiti dengan rangkaian luas kemudahan disekitar Seattle dan di setiap lapangan terbang utama di seluruh dunia. Kurang jelas kelihatan adalah hubungannnya dengan syarikat penerbangan tak ternama yang beroperasi di pulau-pulau terpencil, di mana adalah rutin baginya untuk terjumpa anggota badan mangsa korban manusia yang terapung di Puget Sound. Syarikat itu menyediakan untuk semua pelanggan-pelanggan keperluan yang luarbiasa, keinginan dan fantasi terliar mereka, seperti yang dinyatakan dalam ungkapan lamanya: Selamanya Sempadan Baru.
Salah satu sempadan itu ialah memandu secara jauh/ pemanduan tanpa juruterbang pesawat awam berdasarkan teknologi peperangan 'dron' yang mana telah dibangunkan prototaipnya oleh Boeing yang direka oleh Israel. Pasangan 777 untuk Malaysia dan Israel ialah edisi terbaru dan oleh itu dilengkapkan untuk terbang secara tanpa wayar.
Boeing menghantar jet berkembar itu kepada orang tengah pada Oktober 2013, yang telah menghantar salah satunya kepada Malaysia Airlines pada November. Masanya pula kebetulan sama dengan pelantikan Joanne Magruire, seorang eksekutif veteran bahagian udara Lockheed Martin; sebagai ahli lembaga pengarah Freescale Semiconductors, yang mana staf-stafnya di Kuala Lumpur yang terlibat dalam rekaan mikrocip Kinesis KL02 menaiki MH370. Kelihatan lancar rancangan ini.
Siapa Abdol Moabery?
Pasangan kembar jet Boeing itu dijual kepada GA Telesis, sebuah syarikat penyewaan dan perkhidmatan pesawat, yang berpengkalan di Fort Lauderdale, Florida. Pemilik GAT ialah Abdol Moabery, anak lelaki kepada imigran dari Iran di Woodlawn Hills, pinggiran Los Angeles. Sebelum dan selepas September 2001 Moabery adalah pengurus eksekutif Skywatch, syarikat yang membekalkan alat pemantauan untuk bumbung menara-menara pejabat. Alat elektronik itu boleh mengecam sehingga 300 objek terbang dalam satu lingkungan dan mengeluarkan salah satu dari objek tersebut ke arah milik sasaran.
Salah seorang rakan kongsi Skywatch ialah Datuk Bandar New York; Rudolf Guiliani menyatakan bahawa tujuan utama syarikat tersebut hanya semata-mata dalam potensi aplikasinya untuk memantau sempadan US terhadap pendatang asing tanpa izin. Salah seorang pendatang yang terlepas pandang oleh jaringan Skywatch ialah Mohamad Atta. Walaupun atau mungkin disebabkan Skywatch, dua pesawat terbang kearah dua menara berkembar (WTC) seperti anak panah Robin Hood.
Enam bulan selepas 911, Moabery meninggalkan Skywatch untuk memulakan GA Telesis di Florida, sebuah negeri yang diperintah oleh rakan parti Republican Jeb Bush di mana suspek 911 telah menjalankan latihan penerbangan secara meluas. Tamat perkihdmatannya di Skywatch, Moabery berkhidmat di angkatan laut Amerika Syarikat (AS) dan kemudian bekerja di posisi Ekesekutif kepada dua syarikat penerbangan milik Soros, Aviation Systems International dan C-S Aviation. C-S bermaksud Chatterjee-Soros.
Purnenda Chatterjee adalah seorang bekas rakan kongsi Stanford Research Institute and McKinsey, yang mana Kumpulan Chatterjee meyalurkan dana pelaburan kepada Bengal Barat bagi pihak mentornya Soros. Pada tahun 2011 pelabur di Utara Carolina memfailkan tuduhan terhadap Soros dan protegenya untuk penipuan dan dan penyalahgunaaan wang dan mereka memenangi kes permulaan dengan hujah bahawa Soros menyembunyikan pemilikannya terhadap syarikat yang sudah muflis itu. Soros bukanlah seorang Midas yang dia berlagak sebagai; sering melepaskan diri melalui jalan belakang meningglakan pelabur-plabur yang marah. Moabery menunjukkan minat terhadap kanak-kanak tidak berumah sebagai pengasas rumah kebajikan dinamakan Kids in Distress.
Aristokrat awanan dan kedalaman.
Naib presiden korporat bagi Asia Tenggara ialah Ralph "Skip" Boyce, bekas duta AS dari Jakarta ke Bangkok. Kerja hadiah itu datang sebagai hadiah bagi khidmat-khidmatnya terhadapBoeing, operasi hitam dan jaringan paedophile. Selepas persaraannya daripada khidmat kerajaan Skip tidak berhenti melangkah:
-Boyce baru sahaja menjual berdozen-dozen pesawat awam kepada syarikat penerbangan baru yang dikawal oleh tentera Indonesia beberapa ketika sebelum nahas ‘kemalangan’ sebuah model demonstrasi sebuah pesawat penumpang kos rendah Sukhoi Super 100 untuk alasan-alasan yang tidak dapat dijelaskan terhadap sebuah gunung selepas pelepasan daripada Pangkalan Udara Halim AS-Indonesia.
Sedikit latar belakang lelaki yang faham perniagaan dari Boeing ini:
- Boyce sedang bertugas semasa pengeboman Bali. Kemudian editor Jakarta Post Robert Finnegan, seorang anggota tentera laut dan seorang pengasas laman berita 5th Estate, menjumpai bukti kandungan bahan letupan dan nuklear yang tinggi di tapak pengeboman, yang menunjukkan peranan risikan AS dalam pembunuhan ejen Australian yang sedang menyamar bersama-sama rakyat biasa Indonesia. Pihak kedutaan kemudiannya bertindak balas dengan mengaturkan pengalihannya daripada jawatan editor itu.
- Duta "Boyz" adalah dekan de facto (sama ada secara betul atau tidak) utusan Amerika di Asia Tenggara bilamana aktivis anti-pedofilia Sean Parlaman terjun dari balkoni apartmentnya di Pattaya, Thailand, menurut polis tempatan. Perlindungannya terhadap pedofilia berkedudukan tinggi di jabatan Negara dan Kongres bertembung dengan penemuan 500 rangka budak lelaki dalam sebuah gua di Bali dan tekanan terhadap sebuah rumah anak yatim Kemboja sebagai tapak perekrutan untuk hamba seks yang mempunyai purata usia dalam lingkungan 10 tahun.
Boeing tanpa ragu-ragu lagi berada di sempadan itu.
Dolphins di Diego Garcia
Sebagai ganti terbang ke Iran serta merta, MH370 berkemungkinan besar mendarat di Diego Garcia, Teluk Parsi. Pendapat ini berdasarkan saksi-saksi mata berdekatan Maldives yang melihat sebuah kapal terbang rendah jatuh kearah destinasi tersebut. Di permukaan dan daripada imej satelit, Diego Garcia kelihatan seperti pulau yang tidak hidup. Ini kerana kebanyakan tentera udara dan laut AS berada di pangkalan bawah tanah yang luas yang dipasang berdekad-dekad yang lalu. Pulau itu, sebahagian daripada Kepulauan Nusantara milik British di selatan india kemudiannya menjadi tajuk utama sebagai tapak penyimpanan kepada ratusan bom pemusnah JDAM bagi serangan udara kerjasama AS-Israel terhadap kemudahan nuclear dan pertahanan udara Iran.
Kehadiran risikan dan tentera Israel yang terlalu ramai di Diego Garcia menyebabkan operator telefon jarak jauh menawarkan kad diskaun khas untuk panggilan ke Israel. Kapal selam Dolphin milik tentera laut Israel yang lengkap misil-nuklear minyaknya boleh diisi semula dan diservis di Diego Garcia; menjimatkan masa dan perbelanjaan daripada pergi ke Elat di Laut Merah. Salah satu sub IDF Dolphin dari Diego Garcia telah menenggelamkan frigate (kapal perang kecil dan laju) milik Korea Selatan; Choenan. Kru yang panik dengan pelayaran tidak berjadual, telah menembak smart torpedo kepada frigate tersebut. Dua hari kemudiannya penyelam tentera laut Korea selatan telah menyelamatkan beberapa orang berkulit putih termasuk dua mangsa hamper lemas daripada submarine yang tenggelam tersebut.
Kapal selam Dolphin itu yang berpengkalan di pengkalan bawah air di selatan Inchon, kemudiannya digantikan kapal baru daripada HDW Germany dengan arahan IDF. Tembakan meriam daripada adik kapal Choenan telah mengenai Dolphin setelah ia menenggelamkan Choenan, selepas menghantar bahan senjata nuklear kepada tentera Korea Utara. Israel terlibat secara mendalam dalam tipu daya/komplot di seluruh Asia, termasuk perjanjian nuklear Korea Utara-Jepun. Seperti yang disebut sebelum ini di dalam siri berkaitan MH370, talian ejen Israel termasuk Google dan Facebook telah memantau server-server email di seluruh Asia Tenggara dan telah menggodam komputer penyokong-penyokong Palestin.
Peranan aset risikan Israel di dalam negara yang didominasi orang Islam Malaysia adalah isu yang telah lama berjalan yang melibatkan jalinan ejen yang ditinggalkan pihak berkuasa penjajah British. Jaringan rahsia ini diwariskan daripada dua damparan peniaga dan pentadbiran Yahudi di Tanah Melayu yang dijajah. Yang pertama berasal daripada empayar Othmaniah dan berpindah di bawah polisi Britain yang berpihak kepada mereka iaitu Yahudi Donmeh. (Yahudi tersembunyi di sebalik komuniti Islam di seluruh dunia Arab, Turki dan Iran) semasa zaman Ataturk. Kedua adalah Yahudi Baghdadi yang terlibat dalam perdagangan opium (sejenis dadah). Rekrut yang terbaru adalah birokrat biasa dan pegawai tentera yang memerlukan duit yang banyak untuk membayar hutang judi mereka.
Barang hanyut yang dibuang dari kapal yang dan apungan sisa kapal kelihatan semakin banyak di pesisiran laut Australia bermaksud untuk mengalihkan perhatian umum dari perkara sebenar. Di dalam situasi apungan sebenar, akan terdapat lebih kurang sisa-sisa dengan hari yang berlalu, di mana kerusi-kerusi akan diserapi air dan jaket keselamatan akan kempis. Jelas sekali kapal selam dari Diego Garcia yang melakukannya melalui hembusan udara padat misil milik mereka. Mayat-mayat boleh dibekukan di rumah mayat dengan jaket keselamatan untuk dibuka sedikit demi sedikit sebelum dihantar melalui tiub torpedo

Soros Dapat Lebih dari 1 Pound



kembar MH370 di Tel Aviv, negara haram Israel

Pesawat Malaysia dan kembar tersembunyinya di Tel Aviv adalah alat yang sepatutnya menjamin ketuanan Zionis terhadap ekonomi global dan aturan politik sepanjang abad ini. Sebaliknya rekaan hebat mereka ini sedang menuju kehancuran di bawah pemalsuan dan angan-angan mereka sendiri kerana utusan Israel dengan terburu-burunya ke tempat kejadian seperti tikus di bawah cahaya lampu. FBI dan Interpol mempunyai tugas besar menanti. Menghancurkan bahan pengganas israel dan memburusel sel mereka sehingga tamadun dunia selamat kembali. 


"Pencuri, pembunuh dan penipu" adalah kata-kata yang agak susah untuk menggambarkan kejahatan berseni ketua perisik Israel. Tetapi bagaimana pula tuan besar yang membayar dan mengawal mereka, apa yang Soros dapat melalui urus niaga ini? Satu perkara; Mossad memberi teknologi mikrocip Kinesis sebagai tanda terima kasih untuk semangat patriotismanya. Ketepikan cip, apa yang Soros betul2 inginkan ialah balas dendam terhadap Malaysia. Terdapat beberapa perkara yang lebih penting daripada duit. dan senarai pendek itu termasuklah dendam. Taikun Yahudi Hungary ini, yang membeli kerakyatan AS selepas menipu Bank England, mempunyai dendam kesumat terhadap Malaysia. Semasa cubaan pintarnya untuk menghancurkan matawang Asia Tenggara, dengan agenda tersembunyi membeli aset dan hartanah bila murah, Soros telah dibanting Perdana Menteri Malaysia masa itu, Tun Dr Mahathir Muhammad yang telah menguatkuasakan papan matawang untuk menghentikan aliran keluar modal.


Itu pada tahun 1998. (Media barat dan bank-bank Wall Street yang berpengaruh Yahudi pantas mencela Tun Dr Mahathir sebagai anti Yahudi, melupakan budaya pilu mereka yang orang-orang Islam Asia tidak mungkin boleh menjadi seperti rakan-rakan kerana orang yang beriman di seluruh dunia Arab lebih Semitik daripada orang-orang Yahudi Eropah). Jika dendam ialah makanan yang enak dihidang ketika sejuk, Soros memiliki air batu di dalam urat darahnya dan menunggu sehingga hari kematiannya untuk mencungkil sepaun daging daripada badan politik Malaysia

Izinkan saya mencadangkan bahawa masyarakat dunia ditadbir dengan belas kasihan untuk orang miskin, demokrasi yang tulen, dan bukan dengan perintah global dari atas ke bawah dikenakan dengan keganasan dan ketamakan oleh golongan minoriti agama yang melantik diri sendiri. Jadi dengan jerat yang semakin menyempit daripada kerajaan penyangak kecil yang akan menjadi raja planet kita, marilah kita meratapi mangsa Penerbangan 370 seperti yang kita sedih terhadap orang-orang yang meninggal dunia di dalam Pusat Dagangan Dunia. Kejahatan yang dahagakan darah seperti ini tidak harus dibenarkan untuk berlaku lagi.

No comments: