Followers

nuffnang

Monday 10 October 2011

Alhamdulillah....Diana Amir Kini Bertudung...




Diana Amir yang kini memakai tudung telah memberitahu Mstar Online yang dia mula memakai tudung setelah berkali-kali mimpi kiamat sejak kebelakangan ini. Takut dengan mimpinya, dia mula mendapatkan nasihat dari kawan-kawannya, termasuk rakan selebriti seperti Wardina dan Irma Hasmie dan dia mula memakai tudung Isnin lalu.
“Saya ambil keputusan ini kerana saya sudah beberapa kali sejak tiga bulan yang lalu diberi petanda dan mimpi buruk tentang hari kiamat. Dan mimpi-mimpi tersebut juga mengingatkan saya tentang kematian yang semakin hampir dan perkara itu sering membelenggu hidup saya beberapa bulan kebelakangan ini.”

Katanya lagi:
“”Saya tak tahu kenapa perkara itu berlaku kepada saya, mungkin Allah ingin memberi petunjuk dan saya menceritakan semuanya kepada seorang rakan. Namun selepas itu rakan saya yang berhijrah lebih awal daripada saya.”
Diana turut memberitahu dia hanya akan menerima watak-watak lakonan dengan sesuai dengan imejnya sekarang. Tahniah diucapkan atas Hijrah ini dari BeautifulNara. Sumber foto ini ialah dari Twitter Wardina Saffiyah

BeautifulNara

2 comments:

Namee Roslan said...

alhamdulillah. saya pun harap saya akan mengikut jejak langkahnya. insyaAllah.

Unknown said...

Amin sis...saya doakan sis moga diberi kekuatan iman dan dikurniakan hidayah...yang pnting stiap kali lpas solat mintalah petunjuk dr Allah...Dia sntiasa mmperkenankan doa hambaNya, cuma lambat atau cepat je... :-)