Followers

nuffnang

Dr Badrul Amin

halwa kalbu

halwa kalbu

Saturday, 6 September 2014

Bagaimanakah Yahudi Menipu Kita-Ust Kazim Elias

Dipetik dari ceramah Ust Kazim Elias
Tarikh Ceramah: 2009
Uploaded April 2011
Mulai minit 12:05


Baitulmaqdis jatuh di tangan Yahudi pada tahun 1967. Sebelum itu Yahudi tak berani lagi usik Baitulmaqdis. Bermula pada tahun 1089,apabila berlaku perang Salib dan orang-orang British berjaya menewaskan orang Islam dan mereka mengambil negara Palestin. Kemudian beberapa tahun selepas itu Salehudin Al-Ayubi berjaya mengambil semula Baitulmaqdis dan Palestin daripada tangan orang-orang krisitian daripada Perang Salib. Semasa pemerintahan British itupun sudah ada usaha-usaha untuk membawa orang-orang yahudi di negara eropah untuk kembali duduk di Palestin. Sebab itu Sultan Salahudin AlAyubi nak dapatkan juga Baitulmaqdis ini. Apa yang beliau lakukan sehingga boleh mengalahkan kerajaan British dalam perang Salib adalah menyatupadukan SELURUH umat Islam.

Daripada Jordan, Syria, Mesir semuanya menjurus ke arah Baitulmaqdis; daripada jauh boleh nampak. Sebelum Salehudin Al Ayubi membina kotanya itu Baginda berjalan daripada Iraq, Iran, Jordan, Syria, dan kembali semula ke Mesir baru bercakap soal merampas semula Baitulmaqdis. Apa yang dia buat dulu? dia menyatukan seluruh pemimpin-pemimpin umat Islam untuk melawan Kristian dalam Perang Salib. Barulah berjaya.

Dalam satu ceramah seorang ustaz telah menghentam UKE bahawa beliau tidak menyokong usaha memboikot barangan Israel. UKE menjelaskan beliau sokong 100% bokot barangan Yahudi Nasrani tetapi KALAU usaha itu tidak mengikut cara Rasulullah saw bimbang boikot tak lama. Kalau kita ikot cara Rasulullah saw nescaya lama. Sekarang mana ada boikot dah, tak ada dah banner tepi jalan tu. yang tukang pasang banner tu pun semalam beli kfc beratur depan sekali. Sebab apa kita tak lama? sebab kita tak ikot cara Rasulullah. kalau ikut cara Rasulullah saw nescaya lama. Bagaimana cara Rasulullah SAW? Baginda menyatupadukan umat Islam. Kita sekarang nak boikot yahudi tapi tak menyatupadukan umat Islam, bila nak berjaya? Sebelum boikot, satupadukan umat Islam. Mesti tiru Rasulullah SAW mesti berjaya. UKE dalam kuliah lepas dah kata kerajaan mesti ambil alih syarikat2 yahudi di Malaysia, suruh depa balik. Ambil saham Tesco, Carrefour, beli Giant, ambik kedai tu baru boleh cakap soal boikot. Boikot cara Rasulullah SAWSegala benda yang ikut cara Rasulullah SAW mesti berjaya, contohnya Sallehudin AlAyubi.

Kalau dia seorang menentang Yahudi, tak menang Salehudin. Tetapi dia buat sama-sama dan menyatupadukan seluruh pemimpin Islam dalam perang salib. akhirnya berjaya. Sehinggalah berlaku perang dunia pertama 1909-1911, Palestin dikuasai kerajaan Islam semenjak kemenangan dalam perang salib. Pada tahun 1897, Sultan kerajaan Uthmaniyah, Sultan Abdul Hamid telah didatangi oleh wakil Yahudi daripada Jerman. Memaksa supaya dibuka pintu sempadan dan tanah kepada orang yahudi untuk orang yahudi balik duduk di Palestin. Sultan berkata sekaki pun tanah Palestin tidak aku beri kepada Yahudi, kerana mengikut kata-kata daripada Saidina Umar AlKhattab RA bahawa jangan biar seorang Yahudi pun dapat tanah Palestin biarpun sekaki. Sultan Abdul Hamid tak bagi.

Usaha mereka mendapatkan  Palestin bermula sebelum itu lagi bilamana Jerman paksa Sultan Abdul Hamid terima wakil Jerman buka konsulat di Istanbul. Dan yang kedua paksa buka tanah Palestin sebab mereka nak balik. Pada masa tu;1914 umat yahudi hanya 56000 orang di palestin. Tapai itulah denak paling awal untuk membentuk kerajaan haram israel. Pada WW1 kerajaan Turki nak buat pembaharuan /pemodenan senjata dan ketenteraan tetapi di bantah rakyat kerana menganggap meniru cara yahudi. Maka berlaku peperangan sesama Islam di dalam Turk yang melemahkan kerajaan Uthmaniyah.Ketika itulah yahudi berjaya menyusup ke Palestin secara perlahan-lahan. Pada 1924 kerajaan Uthmaniyyah secara rasminya tumbang dan bertukar daripada kerajaan yang bertunjangkan Khalifah Islam menjadi kerajaan sekular pimpinan Mustafa Kamal Atartuk. Dan yahudi secara rasminya boleh masuk ke palestin bila MKA berjaya  menumbangkan kerajaan Uthmaniyyah dan membenarkan Yahudi memasuki palestin. PAda tahun 1948, seluruh orang yahudi daripada eropah  MKA benarkan masuk ke Palestin . jumlahnya meningkat sehingga 600 000 ribu orang . Dihalau, dibunuh secara kekerasan orang2 Islam Palestin. Orang-orang Yahudi ini dibawa secara perpindahan besar-besaran daripada Jerman, Portugal, Russia, England. Untuk datang ke Palestin. Britain membenarkan orang Islam Palestin dibunuh dan dihalau.

Siapa yang bantu mereka? orang Islam juga. Pada masa itu 56% tanah Palestin dikuasai orang-orang Yahudi. Manakala 44% sahaja dikuasai rakyat palestin. Pada Tarikh 14 Februari 1948 PBB mengisytiharkan wujud negara baru namanya Israel. Orang-orang Islam yang menyambut Valentine bukan sahaja menyambut kejatuhan kerajaan Islam Sepanyol tetapi juga meraikan hari Palestin tumbang dan timbulnya negara haram Israel. Sebab itu HARAM hukumnya sambut Valentine bagi orang Islam.

Kerana kelekaan ummat Islam pada tahun 1967 mereka berani masuk ke Baitulmaqdis dan bakar AlAqsa. Sedangkan sebelum tu mereka tak berani langsung usik kota ketiga tersuci ummat Islam ini. Pada tahun 1968 berlaku lagi peperangan dan semakin ramai masuk ke palestin. Daripada 56%, kepada 72%. Tahun 1994 bila buat perjanjian dengan Yasser Arafat, negara Palestin tinggal 20% dan israhell 80%. Sekarang 2009 (tarikh ceramah) entah berapa per cent tinggal untuk umat Islam..

UKE pernah berbual dengan orang dari negara jiran yang belajar beberapa lama di Israel,
1- orang sana cukup sinonim dengan angka 6. Apa benda nak buat utamakan angka 6. Kehidupan dia ialah 6. nak perang pun 6 hari, sampai ada peperangan 6 hari. segalanya 6.

2- Sistem penempatan israel di sana mengikut asa usul keturunan Yahudi. Di sana satu kampung satu asal usul.

3-penempatan tu semua ikut profesion .

4-Dekat depan rumah salah seorang yahudi itu ada satu pokok yang sangat sinonim dengan rakyat Malaysia.Pokok serai. Dia hairan, tuan rumah kemudian keluar then tanya kenapa? dia jawab pelik kenapa pokok ni ada sini? tuan rumah jawab sebab pernah duduk malaysia 3 tahun. Bila ditanya kerja apa? Jawabnya dulu jadi tentera British. Ini bukti bahawa Britain turut menghantar Yahudi ke negara2 jajahan Komanwelnya. Kalau lah serai itu boleh dibawa balik, boleh bayangkan tak apa yang ditinggalkannya di Tanah Melayu sebelum dia balik?? Apa yang dia tak tinggal di Tanah Melayu sebelum dia balik? Mungkin sistem perundangan dia, mungkin sistem politik, ekonomi, sosial dsbgnya.

5-Saya diarahkan oleh kerajaan saya untuk merahsiakan apa pekerjaan saya. Tetapi sampai di Israel 2 jam sahaja terbongkar identiti mereka. Apa yang berlaku??perempuan2 murahan berpakaian seksi telah dihantar, menggoda mereka dan dengan itu terbongkar segala rahsia mereka walaupun telah dilatih. Berapa banyak pemimpin2 negara Islam yang tewas dengan macam ini je..Nauzubillah..Sebab itu iman dan takwa itulah benteng paling kuat. Kalau kita nak jadi pemimpin, iman dan takwa tak ada habislah.

6-Yahudi ni bukan tak bijak. Dia bergerak secara halus. Kalau teknologi, negara kita boleh dikatakan ketinggalan puluhan tahun di belakang zionis laknatullah. contoh kereta kebal dia boleh pusing 360 darjah. Budaya pemikiran mereka..sebab tu mereka tak takut, sebab kecangghan pemikiran mereka, teknologi yang mereka ada.

7-Bila orang Islam tinggalkan Quran Yahudi ambil dan amalkan. Sebab itu di negara saya orang yahudi jadi penasihat. Semua bangsa yahudi. sebab itu negara ini dan negara Ustaz 15-20 tahun bezanya dari sudut kemajuan. Sebab apa ambil yahudi? sebab merekalah yang paling faham Islam. Nak menjatuhkan Islam mesti faham Islam. Kaji kelemahan dan kekuatan Islam.

Kita ada kaji musuh? Musuh yang sebenar pun kita tak tahu. Musuh kita jadi kawan kita, kawan kita jadi musuh kita sekarang ni. Yahudi tidak!

8-yahudi ni jahat atau baik macam manapun mesti ada je nak kenakan kita, siapa saja yang bukan berbangsa yahudi, baik Cina, India, Melayu, sebab pengajaran dalam kitab Talmud " SEMUA BANGSA ADALAH BINATANG MELAINKAN YAHUDI"- pegangan bangsa mereka.Sebab itu mereka tembak anak2 kecik. sebab budak2 itu adalah anak binatang. Jangan ada perasaan pada anak binatang. Kita punya dok kesian kat palestin, baby baru lahir pun kena tembak tapi tiada belas kasihan bagi mereka, sebab? itu binatang pada mereka.

9- Riba

..to be continued..

12:02 060914
























1 comment:

fadzli Amir said...

Assalam...
Pasal kopiah dajal tu saya pun tak pasti kenapa sebab saya pun tak tanya Pak Cik tu... tapi sefaham saya la dajal tu bermata satu...mungkin dia ingat hujung kopiah yg tajam tu macam satu muncung je...mungkin...hehehehe

There was an error in this gadget